Watches @ Zalora

9:42 PM

Assalamualaikum dan Hi korang!

Apa kabar semua? Moga sihat dan baik-baik saja semuanya. Hari ini, aku ingin kongsikan sesuatu yang menarik untuk korang. Iya! Sesuatu yang super awesome dan bermanfaat untuk kehidupan korang. Sebelum itu, tak sangka akhirnya kita bakal menyambut tahun baru 2018 tak lama lagi. Terasa pantas masa berlalu, setiap detik, setiap saat. Semalam baru melangkah di 2017, hari ni sudah bakal meninggalkannya. Bagaimana perjalanan kehidupan korang di 2017? Adakah dihargai setiap masanya? Atau hari-hari berlalu begitu saja?

Kalau hari-hari berlalu begitu saja tanpa sesuatu yang mengasyikkan, itu merugikan. Setiap bulan, minggu, hari, detik, masa saat kita harus berlalu dengan hal-hal yang menyeronokkan atau berguna. Masalah itu dapat diatasi dengan jam.  Kenapa aku katakan jam sebagai solusi, kerana jam membantu kita untuk terus berhubung dengan masa dan untuk buat kita semakin peka dengan masa.Iyalah, dalam sehari, aku yakin korang pasti akan lihat jam untuk tahu pukul berapa sekarang, samada jenguk jam dinding atau lihat jam di fon. Bahkah pasti korang bertanya pada orang lain tentang masa kan?

Untuk lebih memudahkan korang alert dan pantas dengan masa, aku sarankan korang untuk miliki jam tangan sendiri. Dengan adanya jam tangan sendiri, kalian akan terus pandang ke tangan dan tahu langsung pukul berapa sekarang tanpa perlu memanjangkan leher jenguk jam dinding, atau menganggu orang lain semata bertanya waktu. Selain itu jam tangan juga lebih dekat dengan diri kita malah kita juga dapat bergaya dengan jam tangan. Ramai yang sudah menjadi jam tangan sebagai salah satu elemen penting dalam fashion seharian mereka. Lagi-lagi sekarang ini sudah ada pelbagai jenis jam tangan dengan corak dan design yang menarik dan mempersona.

Daripada korang buntu nak beli jam kat mana, baik korang pergi saja ke website Zalora dan pilih jam yang mana. Di Zalora, menawarkan pelbagai jenis jam dengan pilihan jenama dan juga kategori yang banyak. Malah harga yang ditawarkan juga berpatutan serta sangat memuaskan hati kualitinya. Aku sendiri, selalu menjadikan Zalora sebagai pusat beli belah aku jika berkaitan dengan pakaian dan fashion hujung rambut ke hujung kaki. Adik aku lagi lah. Pelanggan setia Zalora. Hampir seluruh gaya pemakaiannya dibeli di Zalora. Yang paling best, boleh cash on delivery.

Masuk ke website Zalora, korang kena pilih untuk shopping dibawah kategori women atau men. Selepas itu, pilih pula kategori yang korang mahu seperti shoes, clothing, bags dan lain-lain lagi. Untuk post aku kali ini, aku suruh korang pilih kategori watches. Di bahagian watches, korang boleh pilih samada mahu shop by brands(beli ikut jenama) atau shop by category(beli ikut kategori).


Kalau korang mahukan jam berjenama, korang boleh terus pilih jenama yang korang inginkan, seperti Daniel Wellington, tapi kalau korang jenis tak kisah jenama apa asalkan bergaya, korang boleh pilih shop by category dan pilih jenis jam yang macam mana korang mahukan, samada jenis analog ke, digital ke dan lain-lain lagi. Pelbagai jenis bentuk dan warna jam yang menarik dijual di Zalora. Bahkan, korang boleh rambang mata dalam memilihnya. Betul, sebab aku pun jadi macam tu setiap kali shopping di Zalora. Banyak sangat yang cantik-cantik dan yang bergaya kat Zalora.

aku siap buat wishlist lagi sebab nak pilih pula antara yang terpilih.
Beli jam di Zalora juga menjimatkan masa kerana kita tak perlu melangkah keluar ke kedai untuk beli jam. Cukup dengan berada di rumah atau dimana-mana. Cuma pastikan kita ada internet, laptop atau fon. Ditambah pula dekat women's watches ni memberi pilihan yang terbaik untuk setiap wanita diluar sana. Dari yang jenis feminin hinggalah ke gaya ala-ala rugged. Pilihan warna dari tona hitam hinggalah ke putih kuning biru pink. Untuk yang inginkan watches ala eksklusif juga ada. Jenis-jenis tali juga ada berbagai-bagai. Nak yang getah? Ada! Nak yang berkulit? Ada juga! Semua ada. Korang hanya perlu pilih mengikut selera dan citarasa korang. Menarik bukan? Mana tak teruja kalau pilihan yang ditawarkan banyak dan stailo dengan diskaun yang murah.

Jam tangan ini selain daripada membantu kita untuk stay on time, ia juga pelengkap kepada gaya kita. Jam tangan dapat menaikkan seri gaya kita, si pemakai. Meskipun ia tidak besar, tapi impak jam tangan kepada gaya kita besar. Kalau tak percaya, cuba beli satu (tapi pastikan beli di Zalora ya) dan pakainya seharian. Pasti ada yang menegur jam anda tu. Hehehe.

Ayuh kita serbu dan shopping di Zalora bawah kategori women's watches! Benda yang bagus dan baik ni kenalah kongsikan dengan orang supaya kita dapat merasa bahagia bersama-sama. Kan?

Bagi yang pernah beli jam atau apa-apa barang di Zalora, bolehlah share pengalaman anda di ruangan komen bawah.

You Might Also Like

13 comments

  1. menarik jam tu.. kak ekin kurang pakai jam... xtahan lama..

    ReplyDelete
  2. Setakat ni belum pernah beli jam dengan Zalora sebab takut indah khabar tak berkenan bila barang sampai hehe

    ReplyDelete
  3. taip hari duk tgk zalora ni... hehe... tp jarang akak tgk jam wlupun dh bertahun lama tak pakai jam

    ReplyDelete
  4. cool! tapi syg..jam x berapa serasi dgn tangan nie..kejap2 hilang..haha..hentiknlh

    ReplyDelete
  5. Suka design jam yang minimal, kemas dan sesuai dipakai tak kira masa.. :)

    ReplyDelete
  6. rasa dah lama akak tak beli jam

    ReplyDelete
  7. Cantik la jam-jam kat Zalora nie..

    ReplyDelete
  8. mek berkenan dengan baby g warna putih kat ZALORA. tgu duit cukup nak ngap rasanya. huhu

    ReplyDelete
  9. cantik!! saya datang sini jalan2 dan follow

    https://abangrockers.blogspot.my/

    ReplyDelete
  10. ada sekali tu beli kemeja saiz XL dari Zalora tp bila sampai x muat pulak biarpun abe kie memang biasa beli saiz XL di pasaraya. Rupa2nya di zalora jual yg slim fit. meme la x muat dgn abe kie yg maju ke depan ni! hehehehehe

    ReplyDelete
  11. cantiknya jam ni..rabia dah ada 3 jam dah.rasanya nak beli pulak lah

    ReplyDelete
  12. tbh, tak suka sebenarnya beli jam online sebab tak boleh nak test pada tangn kita sendiri. kadang-kadng nampka cantik tapi bila pada tangan kita macam tak ngam. weee ✌✌✌

    ReplyDelete

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Najah has read 0 books toward their goal of 24 books.
hide

Broaden News




#BPT