Free Extra Cheese On All Pizzas at Dominos Pizza!

10:00 AM

Assalamualaikum dan Hi semua!

Di saat kalian baca ni, percayalah, aku baru saja selesai menjamah 3 jenis pizza yang berbeza dengan cheese yang melimpah. Sungguh nikmat bila dapat makan pizza dengan cheese yang banyak ni. Terasa bagaikan dunia ini aku punya. Ceewaahh! Lagi menakjubkan bila semua tambahan cheese yang melimpah dan banyak itu, aku dapatkan dengan PERCUMA tanpa cas tambahan tau! Iya, Percuma saja.


Bagaimana aku dapatkan itu? Sebenarnya mudah saja. Kalian hanya perlu membeli pizza di Dominos Pizza dan tadaaa!! Kalian akan dapatkan extra cheese tu dengan percuma tanpa cas tambahan. Bukan mudah tau pihak Dominos nak bagi cheese lebih secara percuma ni. Selalunya kena tambah duit dan disebabkan kena bayar tambahan tu, sering juga kita melepas nak merasa kenikmatan pizza cheese meleleh.


Dominos Pizza sekarang ni sedang mengadakan promosi yang memikat hati para penggemar cheese. Promosi FREE EXTRA CHEESE ON ALL PIZZAS ini bermula dari 1 September hingga 30 September 2018. Kalian boleh dapat extra cheese percuma itu untuk semua jenis topping pizza. Syaratnya kalian perlu beli 2 pizza samada 2 regular pizza atau 2 large pizza atau 2 extra large pizza.
Jangan bimbang kerana anda akan mendapatkan penjimatan yang menarik walaupun beli 2 pizza (tak percaya, tengok gambar tu).


Promosi ini sah diguna di kedai Dominos Pizza atau boleh juga secara online (tak kisah delivery atau take away) ataupun panggilan. Hanya beli 2 pizza (saiz yang aku sebut di atas) dan langsung layak dapatkan extra cheese itu secara percuma.



Inilah masanya untuk kita gembirakan hati mereka tersayang. Dengan extra cheese ni secara tak langsung menjadikan pizza kita nampak WOW dan menarik! Hati senang, jiwa gembira dengan extra cheese!

Untuk dapatkan maklumat lanjut, boleh layari laman :
https://www.dominos.com.my/Promotions/ViewPromotion?promoId=146

atau hubungi
1-300-888-333

You Might Also Like

5 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News