TRI PRINT SDN BHD - Pusat Printing Pilihan Warga Kelantan

1:59 PM

Assalamualaikum dan Hi korang!

Kat Kelantan ada lambakan kedai printing tak kira kecil atau besar. Pergi ke mana-mana pasti akan terjumpa sebuah kedai printing dan setiap satu tu menawarkan khidmat pencetakan yang berbeza. Ada yang hanya cetak kad, rubber stamp tapi ada juga yang full-package. Aku bahkan pernah bekerja di salah satu kedai printing di Kelantan (tak nak bagitau nama apa). Bila lambakan begini, kita pasti keliru dan buntu nak ke kedai mana untuk cetak barang kita. Malah kita akan mengambil masa lama untuk berfikir, lalu berfikir lagi hinggalah akhirnya kita memutuskan untuk batalkan saja niat cetak itu. Tak bolehlah begitu saudara, saudari. Bila sudah berniat untuk cetak, print barang, kita kena teruskan saja niat kita itu. Dan jangan bimbang kerana aku bakal membantu korang memilik kedai printing yang terbagus di Kelantan. Jadi ngak usahlah korang membazir masa dan mengusutkan fikiran lagi.


TRI PRINT menawarkan hampir semua khidmat pencetakan kepada pelanggan seperti
Banner / Bunting / Backdrop / Billboard / Signboard / Inkjet Sticker / Signage / Label Printing / T-Shirt Printing / Business Card / Flyers / Wedding Card / Design/Souveniers & Gift
Tri Print juga menjadi pilihan team Blogger Pantai Timur untuk cetak banner. Hasilnya begitu memuaskan dengan rekaan banner yang menepati citarasa kami semua. Mutu dan kualiti banner yang diberikan begitu bagus. Warnanya juga tidak mudah luntur meskipun berlipat kerana ada setengah banner yang tercabut warna bila berlipat banner.

Kalaupun korang tiada design cuma ada idea, jangan risau kerana pihak Tri Print akan membantu design untuk anda cuma ada cas dikenakan keatas design tersebut (kesianlah designer diorang nak cari makan kalau design pun nak percuma).

tri print industries, syarikat percetakan kota bharu, banner murah di kota bharu, banner cantik, banner kemas, banner kota bharu, print signboard, print baju, tempah signboard, signboad prima valet, tempat baju, tshirt printing, businesscard printing

Tri Print ni boleh aku katakan Pusat Hentian Printing No 1 di Kelantan. Kalau nak tahu lebih lanjut atau nak buat tempahan dengan Tri Print, korang bolehlah ke FB Tri Print. Hasil-hasil cetakan produk yang pernah dibuat oleh Tri Print juga ada dipamerkan di FB mereka. Rakan blogger aku pernah berkali-kali jadi pelanggan Tri Print, boleh ke blog di untuk baca review di tentang Tri Print, KLIK SINI.


Masa yang diambil oleh Tri Print juga pantas tapi bergantung pada jenis-jenis produk itu. Yang penting, terpantas berbanding kedai printing lain seluruh kelantan. Lagi menarik, kebanyakan produk-produk tersebut dicetak sendiri di kedai Tri Print. Ini menjamin kualiti dan mutu setiap produk sebab pihak Tri Print dapat memantau sendiri hasil satu-satu produk itu dicetak. Bagus tau kalau produk itu dicetak sendiri sebab kebanyakkan kedai printing di Kelantan masih menggunakan khidmat printing di tempat lain, dimana itu memakan masa dan tidak menjamin kualiti produk itu (Aku tahu tu sebab aku pernah rasa bekerja di kedai printing).


Konklusinya, Tri Print ini memang bagus dan Terbaik. Cara marketing mereka juga bagus sebab aku selalu nampak iklan mereka di Facebook aku. Jadi buat para peniaga khususnya dan mereka yang lain, yang inginkan kedai pencetakan yang bermutu, bolehlah ke Tri Print Sdn.Bhd. atau hubungi mereka di salah satu maklumat di bawah. Moga berpuas hati!

Tri Print Sdn Bhd boleh dihubungi melalui talian telefon di :
09 747 1710 / 014 526 5054
09 747 1710 / 014 526 5054
09 747 1710 / 014 526 5054

Atau terus klik link shortcut ke whatsapp kami di :
https://hi.jomwasap.my/triprinthotline

Lokasi premis:

TRI PRINT INDUSTRIES
No 1 & 2, Jalan Pintu Geng, Kampung Kota,
15100, Kota Bharu,
Kelantan.

Facebook page:
TRI PRINT SDN BHD

You Might Also Like

2 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News