Printcious.com - Personalized Gift For Your Loved Ones!

12:41 PM

Assalamualaikum dan Hi korang!

Pernah tak korang buntu nak cari hadiah kat mana? Kalau aku, selalu jugalah buntu. Kadang-kadang tu makan masa berhari-hari nak pilih hadiah apa, nak cari kat mana. Tapi sekarang dah tak lagi. Aku dah tak perlu susah-susah nak fikir hadiah apa dan cari kat mana kerana Printcious.com kan ada!

Tahu tak korang yang di Printcious.com ada pelbagai jenis hadiah yang menarik? Iya, Princious menawarkan pelbagai hadiah yang boleh korang dapatkan seperti Mug, T-shirt, begs, cushion dan lain-lain lagi untuk dijadikan hadiah buat sesiapa yang istimewa. Banyak tu pilihan, tinggal kita perlu pilih je.


Yang lagi menarik, di Printcious.com korang juga boleh custom design untuk hadiah pilihan korang tu. Ini bukan sekadar letak text gitu-gitu je tapi korang juga boleh masukkan gambar berserta text. Keren sih. Kalau aku, aku akan edit gambar tu di mana-mana aplikasi dahulu kemudiannya akan masukkan kedalam Printcious.com. Barulah istimewa dan menyentuh hati mereka yang menerima. Nak tahu macam mana caranya untuk custom design? aku ada ajar cara-caranya di posting lepas, boleh klik di SINI.

Luggage tag yang aku custom sendiri
Aku dah banyak kali beli hadiah di Printcious.com. Ada beli untuk diri sendiri dan ada juga beli untuk sahabat-sahabat aku dan keluarga aku. Mereka semuanya teruja dan terharu wehh!! Mungkin juga sebab custom gift jadi ada nilai estestika di situ. Korang pun bolehlah cuba tau! Klik sini cepat. Hadiah-hadiah yang aku beli selalunya unik dan jarang jadi pilihan orang. Well, aku suka bagi hadiah yang pelik dan rare. Hahaha. Salah satunya puzzle. Tapi puzzle tu aku akan cerakinkan dan biarkan ia berterabur, jadi bila sampai kat kawan aku, dia kena susun dulu baru dapat gambaran penuh puzzle tersebut. Ni akan buatkan penerima hadiah itu tertanya-tanya dan terharu.


Aku juga ada custom 2 luggage tag design sendiri untuk aku. Aku pilih luggage tag kerana aku rasa perlu, lagi-lagi aku selalu ulang alik dari Kuala Lumpur - Kota Bharu. Dengan adanya luggage tag ni aku tak perlu risau beg aku hilang sebab kalaupun hilang, ada contact number untuk orang yang jumpa beg tu hubungi aku. Korang pun boleh hadiahkan luggage tag ni untuk kawan-kawan dan ahli keluarga yang suka travel tu. Pasti akan jadi hadiah istimewa buat mereka.

Kawan aku teruja dapat puzzle dari Printcious.com
Printcious.com memang terjamin dan dipercayai.  Sekiranya berlaku apa-apa pada barang korang sepertinya barang tidak sampai atau rosak, korang boleh hubungi pihak Printcious.com untuk dapatkan refund atau new replacement untuk barang korang. Semua ini percuma tanpa cas tambahan dan hanya mengambil masa 7 hari sahaja untuk proses ini. Jadi tak perlulah korang cemas atau risau kena tipu oleh seller. Printcious ni memang trusted seller. Dahlah selalu buat promosi dan diskaun. Untuk tahu lebih lanjut pasal proses tu, boleh baca kat SINI.

Penghantaran untuk barang kita itu selalunya mengambil masa dalam tempoh 7 hari dengan cas penghantaran RM8 (semenanjung) dan RM18 (Sabah Sarawak). Tapi, sekiranya korang beli barang lebih dari RM50, cas penghantaran itu akan ditanggung sepenuhnya oleh Printcious which means penghantaran PERCUMA! Wah, benar-benar keren ni!

Apa? Tak percaya? Boleh baca pasal penghantaran tu di SINI. Dah baca tu boleh lah cepat-cepat order ya.

Printcious juga menawarkan dua kaedah pembayaran yang bagi aku sangat efisien dan mudah.

1. Online Banking (termasuklah debit/credit/fpx)
2. CDM (Cash Deposit Machine) / ATM

Dengan ini, semua orang akan tiada masalah untuk membeli dan membayarnya. Aku tahu tak semua orang ada online banking, jadi dengan kemudahan bayaran dengan CDM ni akan sangat membantu mereka ini.

Oh ya, korang juga boleh tempah hadiah di Printcious.com secara bulk. Jadi kalau korang buat majlis dan nak bagi hadiah pada para tetamu, korang tak perlu runsing lagi. Cukup order di Printcious dengan rekaan khas daripada korang.

Oleh itu, tak perlu tunggu lama-lama lagi. Langsung aja ke website Printcious ini. Mudah, cantik dan berkualiti sesuai untuk mereka tersayang. Direka tulus dari hati anda. Kalaupun korang taktahu nak bagi hadiah kat sape, korang juga boleh beli barang di Printcious dan hadiahkan sendiri untuk diri korang. Eh. Wahahaha

Website: https://www.printcious.com/my
Facebook: https://web.facebook.com/printcious/

"If you are looking for mug printing supplier,colour mug or button batch for college, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, photo booth rental is your best entertainment."

#printciousgifts

You Might Also Like

2 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News